Na tej stronie znajduje się spis treści zawierający wszystkie artykuły w kolejności od najnowszych do najstarszych.

Najnowsze wpisy (ostatnie 90 artykułów):

  1. Analiza konkurencji w e-commerce! (opis + szablon)
  2. Wersja mobilna sklepu internetowego – dlaczego warto i jak o nią zadbać?
  3. Dlaczego warto mieć priorytety w życiu?
  4. Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym o 1600% w 6 miesięcy?
  5. Trendy e-commerce w 2021 roku! Poznaj przyszłość e-handlu według ekspertów
  6. Jak analizować efektywność kanałów sprzedaży w e-commerce?
  7. Omnichannel 2020 – jak Polacy kupują w czasach koronawirusa? (online i offline)
  8. One Step Checkout w sklepie internetowym – wady i zalety
  9. 5 sposobów jak poprawić zyski w sklepie internetowym
  10. 7 kluczowych czynników sukcesu w e-commerce
  11. Sukcesy, porażki i wnioski, czyli podsumowanie 6 miesięcy jako freelancer
  12. Marketing w sklepie internetowym – jak do niego podejść?
  13. Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie o 118% w 3 miesiące?
  14. Jak zacząć i uruchomić pierwszy sklep internetowy?
  15. Jak sprawdzać reklamy konkurencji na Facebooku i nie tylko?
  16. Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym o 427% w cztery miesiące?
  17. E-commerce w czasach koronawirusa! Co ze sklepami internetowymi?
  18. 5 powodów, dlaczego Twój sklep internetowy upadnie!
  19. Amazon w Polsce! Szansa czy zagrożenie?
  20. Jak wybrać agencję SEM dla sklepu internetowego?
  21. Audyt SEO sklepu internetowego – co musi zawierać analiza?
  22. Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?
  23. Trendy e-commerce w 2020 roku! Jaka jest przyszłość e-handlu?
  24. CENEO – o czym warto wiedzieć i jak optymalizować koszty?
  25. Omnichannel 2019 – jak i gdzie Polacy kupują w internecie?
  26. Dlaczego dostawa w e-commerce ma tak istotne znaczenie?
  27. Urodziny bloga! Jak wyglądały dwa lata blogowania? 
  28. Jakie źródła ruchu generują najwyższą sprzedaż w e-commerce?
  29. 5 powodów dlaczego warto rozwijać E-commerce w B2B?
  30. Jak planuję mój dzień i pracę jako freelancer?
  31. Audyt sklepu internetowego – czyli o tym jak poprawić sprzedaż?
  32. UTM – jak tagować i mierzyć skuteczność kampanii?
  33. Coś się kończy, coś nowego zaczyna!
  34. Jak przygotować budżet sklepu internetowego? (opis + szablon)
  35. Strategia marketingowa sklepu internetowego! Od czego zacząć?
  36. Dlaczego warto kierować się wartościami w dążeniu do celu?
  37. Jak budować zaufanie klienta do sklepu internetowego?
  38. Cross-selling i up-selling w e-commerce! O co w tym chodzi?
  39. Jak zdobyć nominację do European Search Awards 2019?
  40. Newsletter w sklepie internetowym – od czego warto zacząć?
  41. Jak wybrać agencję SEO dla sklepu internetowego?
  42. Codzienne rytuały, które zwiększają moją produktywność
  43. Od czego warto zacząć tworzenie sklepu internetowego?
  44. Jak wybrać kuriera dla sklepu internetowego? Analiza, negocjacje i współpraca
  45. Jak zwiększyć wartość koszyka w sklepie internetowym?
  46. Customer Journey w e-commerce! Czyli o tym jak wygląda podróż klienta?
  47. Analityka w sklepie internetowym dla początkujących
  48. Czy nadal warto inwestować w SEO w e-commerce?
  49. Jak odzyskać porzucone koszyki w sklepie internetowym?
  50. 5 książek o e-commerce, które wywarły na mnie największe wrażenie!
  51. Certyfikat SSL w sklepie internetowym! Dlaczego musisz go mieć?
  52. Trendy w e-commerce w 2019 roku! Czyli o tym jak zmienia się e-handel?
  53. Logistyka w sklepie internetowym – zacznij myśleć o przyszłości!
  54. TOP 5 – moich ulubionych sklepów internetowych
  55. Dlaczego warto mieć sklep internetowy? Poznaj 6 powodów
  56. 6 funkcjonalności, które zwiększą sprzedaż w Twoim sklepie internetowym
  57. Polityka cenowa w sklepie internetowym (segmentacja produktów)
  58. Social Proof – narzędzie, które zwiększy twoją sprzedaż w e-commerce!
  59. 10 narzędzi z których korzystam w codziennej pracy ekomersiaka
  60. 5 książek o produktywności, które polecam każdemu
  61. Dlaczego warto i jak mierzyć satysfakcję klientów w e-commerce?
  62. Monitoring cen konkurencji w sklepach internetowych
  63. Social Shopping – czyli jak wymyśliłem funkcjonalność, która została innowacją Magento
  64. 6 kluczowych wskaźników w e-commerce, które musisz znać
  65. Narzędzia do estymacji i analizy ruchu na stronie
  66. 5 książek, które zainspirowały mnie do zmian i działania
  67. Polityka cenowa kluczem do sukcesu! Mój wstęp do e-commerce
  68. Marketing automation w e-sklepie! Poznaj zalety i firmy
  69. USP w sklepie internetowym – dlaczego musisz je mieć?
  70. Jak zoptymalizować SEO w sklepie internetowym w 8 krokach?
  71. Buyer persona – jak określić i poznać klienta w e-commerce?
  72. Customer Lifetime Value w e-commerce! Czyli jak poznać wartość klienta?
  73. Obsługa klienta w e-commerce! Czyli jak zadowolić kupującego?
  74. Jak powinien wyglądać dobry UX w sklepie internetowym?
  75. 8 sposobów na zwiększenie konwersji w sklepie internetowym
  76. Ranking płatności online – porównanie stawek i prowizji
  77. Content marketing i SEO w e-commerce. Dlaczego warto?
  78. Jak wdrożyć sklep internetowy i wybrać agencję e-commerce?
  79. Jak zacząłem osiągać cele z planowaniem 12 tygodniowym? (opis + szablon)
  80. E-commerce w Polsce wart już 40 mld zł!
  81. 10 najlepszych źródeł ruchu w sklepie internetowym
  82. Dlaczego warto wybrać Magento? (plusy i minusy)
  83. Logistyka e-commerce – wady i zalety. Jaki model wybrać?
  84. Jak założyć sklep internetowy w 10 krokach?
  85. 6 sposobów jak poprawić pozycjonowanie (SEO) w sklepie internetowym 
  86. Najważniejsze trendy e-commerce w 2018 roku
  87. Produktywność ekomersiaka – czyli jak zarządzam swoim czasem!
  88. Jak wybrać platformę dla sklepu internetowego?
  89. Jak wybrać płatności online dla sklepu internetowego?
  90. Jak znaleźć i wybrać niszę rynkową w e-commerce?