Na tej stronie znajduje się spis treści zawierający wszystkie artykuły w kolejności od najnowszych do najstarszych.

Najnowsze wpisy (ostatnie 94 artykuły):

  1. Jak analizować skuteczność agencji SEO w e-commerce?
  2. Moje sukcesy i porażki – podsumowanie 2 lat pracy jako freelancer
  3. Jak zwiększyć sprzedaż e-commerce z 0,5 mln do 5 mln zł rocznie w 24 miesiące?
  4. Karta produktu – jak zwiększyć sprzedaż e-commerce w 10 krokach?
  5. Analiza konkurencji w e-commerce! (opis + szablon)
  6. Wersja mobilna sklepu internetowego – dlaczego warto i jak o nią zadbać?
  7. Dlaczego warto mieć priorytety w życiu?
  8. Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym o 1600% w 6 miesięcy?
  9. Trendy e-commerce w 2021 roku! Poznaj przyszłość e-handlu według ekspertów
  10. Jak analizować efektywność kanałów sprzedaży w e-commerce?
  11. Omnichannel 2020 – jak Polacy kupują w czasach koronawirusa? (online i offline)
  12. One Step Checkout w sklepie internetowym – wady i zalety
  13. 5 sposobów jak poprawić zyski w sklepie internetowym
  14. 7 kluczowych czynników sukcesu w e-commerce
  15. Sukcesy, porażki i wnioski, czyli podsumowanie 6 miesięcy jako freelancer
  16. Marketing w sklepie internetowym – jak do niego podejść?
  17. Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie o 118% w 3 miesiące?
  18. Jak zacząć i uruchomić pierwszy sklep internetowy?
  19. Jak sprawdzać reklamy konkurencji na Facebooku i nie tylko?
  20. Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym o 427% w cztery miesiące?
  21. E-commerce w czasach koronawirusa! Co ze sklepami internetowymi?
  22. 5 powodów, dlaczego Twój sklep internetowy upadnie!
  23. Amazon w Polsce! Szansa czy zagrożenie?
  24. Jak wybrać agencję SEM dla sklepu internetowego?
  25. Audyt SEO sklepu internetowego – co musi zawierać analiza?
  26. Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?
  27. Trendy e-commerce w 2020 roku! Jaka jest przyszłość e-handlu?
  28. CENEO – o czym warto wiedzieć i jak optymalizować koszty?
  29. Omnichannel 2019 – jak i gdzie Polacy kupują w internecie?
  30. Dlaczego dostawa w e-commerce ma tak istotne znaczenie?
  31. Urodziny bloga! Jak wyglądały dwa lata blogowania? 
  32. Jakie źródła ruchu generują najwyższą sprzedaż w e-commerce?
  33. 5 powodów dlaczego warto rozwijać E-commerce w B2B?
  34. Jak planuję mój dzień i pracę jako freelancer?
  35. Audyt sklepu internetowego – czyli o tym jak poprawić sprzedaż?
  36. UTM – jak tagować i mierzyć skuteczność kampanii?
  37. Coś się kończy, coś nowego zaczyna!
  38. Jak przygotować budżet sklepu internetowego? (opis + szablon)
  39. Strategia marketingowa sklepu internetowego! Od czego zacząć?
  40. Dlaczego warto kierować się wartościami w dążeniu do celu?
  41. Jak budować zaufanie klienta do sklepu internetowego?
  42. Cross-selling i up-selling w e-commerce! O co w tym chodzi?
  43. Jak zdobyć nominację do European Search Awards 2019?
  44. Newsletter w sklepie internetowym – od czego warto zacząć?
  45. Jak wybrać agencję SEO dla sklepu internetowego?
  46. Codzienne rytuały, które zwiększają moją produktywność
  47. Od czego warto zacząć tworzenie sklepu internetowego?
  48. Jak wybrać kuriera dla sklepu internetowego? Analiza, negocjacje i współpraca
  49. Jak zwiększyć wartość koszyka w sklepie internetowym?
  50. Customer Journey w e-commerce! Czyli o tym jak wygląda podróż klienta?
  51. Analityka w sklepie internetowym dla początkujących
  52. Czy nadal warto inwestować w SEO w e-commerce?
  53. Jak odzyskać porzucone koszyki w sklepie internetowym?
  54. 5 książek o e-commerce, które wywarły na mnie największe wrażenie!
  55. Certyfikat SSL w sklepie internetowym! Dlaczego musisz go mieć?
  56. Trendy w e-commerce w 2019 roku! Czyli o tym jak zmienia się e-handel?
  57. Logistyka w sklepie internetowym – zacznij myśleć o przyszłości!
  58. TOP 5 – moich ulubionych sklepów internetowych
  59. Dlaczego warto mieć sklep internetowy? Poznaj 6 powodów
  60. 6 funkcjonalności, które zwiększą sprzedaż w Twoim sklepie internetowym
  61. Polityka cenowa w sklepie internetowym (segmentacja produktów)
  62. Social Proof – narzędzie, które zwiększy twoją sprzedaż w e-commerce!
  63. 10 narzędzi z których korzystam w codziennej pracy ekomersiaka
  64. 5 książek o produktywności, które polecam każdemu
  65. Dlaczego warto i jak mierzyć satysfakcję klientów w e-commerce?
  66. Monitoring cen konkurencji w sklepach internetowych
  67. Social Shopping – czyli jak wymyśliłem funkcjonalność, która została innowacją Magento
  68. 6 kluczowych wskaźników w e-commerce, które musisz znać
  69. Narzędzia do estymacji i analizy ruchu na stronie
  70. 5 książek, które zainspirowały mnie do zmian i działania
  71. Polityka cenowa kluczem do sukcesu! Mój wstęp do e-commerce
  72. Marketing automation w e-sklepie! Poznaj zalety i firmy
  73. USP w sklepie internetowym – dlaczego musisz je mieć?
  74. Jak zoptymalizować SEO w sklepie internetowym w 8 krokach?
  75. Buyer persona – jak określić i poznać klienta w e-commerce?
  76. Customer Lifetime Value w e-commerce! Czyli jak poznać wartość klienta?
  77. Obsługa klienta w e-commerce! Czyli jak zadowolić kupującego?
  78. Jak powinien wyglądać dobry UX w sklepie internetowym?
  79. 8 sposobów na zwiększenie konwersji w sklepie internetowym
  80. Ranking płatności online – porównanie stawek i prowizji
  81. Content marketing i SEO w e-commerce. Dlaczego warto?
  82. Jak wdrożyć sklep internetowy i wybrać agencję e-commerce?
  83. Jak zacząłem osiągać cele z planowaniem 12 tygodniowym? (opis + szablon)
  84. E-commerce w Polsce wart już 40 mld zł!
  85. 10 najlepszych źródeł ruchu w sklepie internetowym
  86. Dlaczego warto wybrać Magento? (plusy i minusy)
  87. Logistyka e-commerce – wady i zalety. Jaki model wybrać?
  88. Jak założyć sklep internetowy w 10 krokach?
  89. 6 sposobów jak poprawić pozycjonowanie (SEO) w sklepie internetowym 
  90. Najważniejsze trendy e-commerce w 2018 roku
  91. Produktywność ekomersiaka – czyli jak zarządzam swoim czasem!
  92. Jak wybrać platformę dla sklepu internetowego?
  93. Jak wybrać płatności online dla sklepu internetowego?
  94. Jak znaleźć i wybrać niszę rynkową w e-commerce?