WSPÓŁPRACA

Jeśli potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu, zwiększeniu sprzedaży lub poukładaniu Twojego sklepu internetowego skontaktuj się ze mną i sprawdź w czym mogę Ci pomóc?


Dlaczego warto ze mną współpracować?

Jestem konsultantem i doradcą e-commerce, który specjalizuje się we wspieraniu firm w rozwoju biznesu B2C i B2B.

Projekty, które realizowałem i wdrażałem od zera dla moich klientów generują obecnie kilkadziesiąt mln złotych rocznie sprzedaży, a jeden z projektów stworzony pod nową marką dla mojego klienta generuje po 2 latach w pojedynkę ponad kilkanaście mln zł rocznie.

Podstawowym zadaniem bazując na zdobytym doświadczeniu i wiedzy jest wsparcie Twojego biznesu. Celem jest wesprzeć Twoją firmę na każdym etapie rozwoju wynikających z dynamicznych zmian, jakie mają miejsce w zakresie transformacji cyfrowej w Polsce i na świecie.


Współpracowałem z:


Efekty współpracy z klientami

✅ Średni wzrost miesięcznej sprzedaży w sklepach internetowych klientów wynosi 120%. Są to sklepy internetowe istniejące od 2 do 10 lat.

✅ Łączny wzrost sprzedaży to 5,3 mln zł w okresie od 3 do 7 miesięcy naszej współpracy po przejścia na swoje, czyli doradztwo i konsulting e-commerce.

✅ Łączny wzrost sprzedaży u wszystkich moich dotychczasowych klientów to 35 mln zł.

✅ Stworzenie od zera nowej marki i sklepu internetowego dla klienta, który po 20 miesiącach generuje kilkanaście mln zł rocznie sprzedaży.

Przykładowe case study klientów:


Zaufani partnerzy

Bardzo dużą wartością współpracy ze mną są sprawdzeni partnerzy, czyli wyselekcjonowane agencje i firmy, do których mam pełne zaufanie oparte o lata współpracy, jak i wyniki moich klientówDodatkowo to, co jest niezwykle ważne to partnerskie podejście do klienta zarówno z mojej strony, ale również agencji, gdzie zawsze wspólnym celem jest wsparcie i doprowadzenie klienta do celów, jakie zostały na starcie określone.

Firmy z którymi współpracuję kompleksowo wspierają moich klientów działając we wszystkich obszarach e-commerce od: Performance Marketing (pełne wsparcie marketingowe w modelu efektywnościowym), agencje wdrażające e-sklepy, agencje UX, firmy logistyczne, integratory systemów IT, a także konkretne narzędzia zwiększające sprzedaż w sklepach internetowych.

W czasie swojej pracy zawodowej przerobiłem dziesiątki jak nie setki różnych agencji i firm, które niejednokrotnie obiecywały złote góry, gdzie tak naprawdę dobrych i wartościowych było zaledwie kilka z nich, dlatego współpracując ze mną masz pewność, że dokonasz wyboru popartego sprawdzonymi i przetestowanymi w boju partnerami.

Jeśli potrzebujesz sprawdzonej agencji lub freelancera napisz do mnie, pomogę i polecę Ci moich partnerów 🙂


Kim jestem?

Jestem konsultantem e-commerce wspierającym polskie firmy. Wdrażałem, doradzałem i zarządzałem sklepami internetowymi kilku znanych polskich marek (liderów w swoich branżach takich jak bielizna, drogerie, apteki) rozwijając te projekty od zera do kilkudziesięciu mln zł sprzedaży rocznie.

Atlantic – jedna z najbardziej znanych marek bielizny w Polsce (ponad 50 sklepów w okresie, gdy pracowałem)

Drogerie Natura – jedna z największych sieci drogeryjnych w Polsce (ponad 270 sklepów na terenie całej Polski)

Dr Max – jedna z dwóch największych sieci aptecznych w Polsce (ponad 550 aptek stacjonarnych w Polsce) i jedna z największych sieci aptecznych w Europie (ponad 2000 aptek internetowych w całej Europie).


W jakich obszarach mogę Ci pomóc?

Pomagam firmom B2C i B2B w rozwoju sklepów internetowych i e-commerce:

  • Czyli określenia strategii i modelu biznesowego – jak wyróżnić się na rynku, jak zbudować przewagę konkurencyjną, model click&collect
  • Przygotowania i wdrożenia procesów dla sklepu internetowego – rekrutacja zespołu, wybór i wdrożenie platformy e-commerce, logistyka, integracje,
  • Bieżącego zarządzania e-sklepem – strategia, logistyka, zarządzanie ludźmi, obsługa klienta, marketing i sprzedaż
  • Po jego dalszy rozwój – zwiększanie przychodów, liczby klientów i ich satysfakcji

Finalnym efektem współpracy ma być zadowolenie i satysfakcja klienta końcowego, który kupuje w e-sklepie, bo to na końcu jest najważniejsze z mojej perspektywy! W końcu klient zadowolony to klient powracający, a o to właśnie chodzi w e-commerce 🙂 Jeśli szukasz wyłącznie zysków nie dbając o swojego klienta to z góry będę dziękował za taką współpracę.


1.   Doradztwo i konsulting e-commerce

  • Wsparcie i pomoc w wejściu na rynek e-commerce lub aktualnym rozwoju – strategia, rekrutacja, wdrożenie e-sklepu, obsługa,  rozwój, marketing i sprzedaż (SEO, SEM, Social Media).
  • Audyty sklepów internetowych – efektem audytu jest wskazanie konkretnych rekomendacji, które pozwolą na zwiększenie sprzedaży.
  • Optymalizacja e-sklepu pod kątem zwiększenia sprzedaży – UX, CX , analiza efektywności sprzedaży i marketing, rekomendacja rozwiązań zwiększających sprzedaż
  • Wsparcie i pomoc w układaniu procesów w projekcie e-commerce od A do Z – optymalizacja procesów i całego biznesu
  • Zarządzanie sklepem internetowym – bieżące wsparcie w rozwoju Twojego sklepu internetowego w oparciu o wybrany model współpracy, gdzie będę pełnił funkcję Twojego e-commerce managera w ustalonym zakresie czasu (wybrane pakiet godzin od 20 do 80 h).
  • Konsultacje e-commerce – jeśli nie wiesz jak zabrać się za uruchomienie sklepu internetowego? Masz problem ze strategią, ofertą produktową, logistyką, sprzedażą i marketingiem czy polityką cenową, po prostu masz obawy, że zrobisz coś źle i potem będzie cię to wiele kosztowało, zapraszam do siebie na konsultacje (online lub osobiste). Podczas konsultacji odpowiem na Twoje pytania, doradzę z zakresu e-commerce w zakresie obszarów, co do których masz sam wątpliwości i potrzebujesz je rozwiać. Dostępne są pakiety godzin, jak również pojedyncze konsultacje. Jedna taka konsultacja może Ci pozwolić zaoszczędzić dziesiątki tysięcy złotych jak nie setki tysięcy lub więcej, wszystko zależy od wielkości projektu i uniknięcie w ten sposób bardzo wielu błędów, które sam popełniłem w przeszłości. 

2.   Szkolenia i warsztaty e-commerce dla firm

Szkolenie i warsztaty e-commerce dla marki 3M

Szkolenie i warsztaty e-commerce dla marki 3M

Prowadzone przeze mnie szkolenia i warsztaty to zajęcia praktyczne z e-commerce oparte o doświadczenia i przykłady (case study), których celem jest rozwój wiedzy i kompetencji pracownika. Szkolenia i warsztaty oparte są najpierw o część teoretyczną, w których wyjaśniamy specyfikę rynku e-commerce (perspektywy i dynamikę), a także konkretne pojęcia, następnie pracujemy na konkretnych przykładach z życia wziętych, gdzie rozwiązujemy faktyczne i realne problemy, jakie mają firmy z branży e-commerce.

Średnia ocena szkoleń przez uczestników – 9,2/10.

Oferta ta jest dedykowana do producentów czy zespołów sprzedażowych, które współpracują ze sklepami internetowymi, ale także dla sklepów internetowych, które potrzebują wsparcia w rozwoju biznesu, jak również agencji e-commerce, które potrzebują wiedzieć jak pracuje i czym się kieruje w podejmowaniu decyzji właściciel sklepu internetowego lub e-commerce manager.

REFERENCJE OD KLIENTÓW (jeśli chcesz pobrać wystarczy kliknąć w logo)

Orba - referencje ze szkolenia "E-commerce w Praktyce"

Dostępne szkolenia i warsztaty

Dla agencji i firm współpracujących ze sklepami internetowymi – szkolenie koncentruje się na tym na co warto zwrócić uwagę, w rozmowach ze sklepami internetowymi z perspektywy szefa e-commerce. Jest to instrukcja obsługi e-commerce managera. Jest to szkolenie i warsztat, gdzie opisuję jak wygląda praca z perspektywy szefa e-commerce, pod kątem zrozumienia potrzeb e-commerce managera lub konsultanta. Tego rodzaju warsztaty robiłem między innymi dla firmy Divante, gdzie zostały ocenione przez ich zespół na 4,74 w skali od 1 do 5, gdzie 73% uczestników dało za niego najwyższą ocenę. Analogiczne szkolenie realizowałem także dla takich firm jak np. Blue Media, Lingaro (Orba).

Warsztaty dla agencji E-commerce Software House - Divante

Warsztaty e-commerce dla agencji E-commerce Software House – Divante

Dla producentów – celem szkolenia i warsztatów jest przekazanie praktycznej wiedzy mającej na celu poprawę działań sprzedażowo-marketingowych jakie producenci i marki prowadzą we współpracy z innymi e-sklepami. Będę się przede wszystkim dzielił swoimi doświadczeniami z perspektywy szefa e-commerce, co faktycznie działa pod kątem sprzedaży i marketingu, a z czym warto dać sobie spokój. Efektem szkolenia ma być zdobycie przez uczestników praktycznej wiedzy, którą od razu będzie można wykorzystać w praktyce.

Dla sklepów internetowych – celem szkolenia będzie podzielenie się praktycznymi sposobami na zwiększanie sprzedaży w e-sklepie, analizę efektywności prowadzonych działań marketingowych. W zależności od wiedzy i zaawansowania zespołu program będzie odpowiednio dostosowany do uczestników także o część teoretyczną wprowadzającą do poszczególnych zagadnień.

Szkolenia i warsztaty z produktywności – dedykowane dla e-commerce, firm i agencji –  jest to szkolenie, które uważam za jedno z najważniejszych w mojej ofercie, które koncentruje się na efektywności osobistej. Celem szkolenia jest stworzenie systemu planowania i zarządzania sobą w czasie, które będę przekładały się na znaczne zwiększenie efektywności własnej i zespołu.

Szkolenia otwarte – szkolenia otwarte dla osób, które zaczynają lub zaczęły swoją przygodę z e-commerce, ale nie widzą nadal jak się do tego zabrać czyli “Jak założyć, uruchomić i rozwinąć własny sklep internetowy”.

Na życzenie wysyłam referencje.


3.   Blog Ekomersiak.pl

Poza doradztwem dla firm z chęcią dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem prowadząc popularnego bloga o e-commerce Ekomersiak.pl. Zapraszam do współpracy firmy i agencje, które są zainteresowane promocją swoich produktów w oparciu o rzetelną i wiarygodną ocenę waszego produktu lub usługi.

Statystyki

Blog Ekomersiak.pl odwiedza każdego miesiąca kilka tysięcy osób szukających wiedzy na temat sklepów internetowych. Z pewnością nie są to rekordy, gdzie mogę konkurować z Onetem czy WP 🙂 Ale zdecydowanie blog dociera do bardzo konkretnej i wartościowej grupy odbiorców czyli twoich potencjalnych klientów, gdzie liczba odwiedzin systematycznie rośnie.

Oferta współpracy

  • Artykuł partnerski na blogu – wpis na blogu opisujący produkt lub usługę. Dodam, że nie ma możliwości zakupu artykułu na blogu, który nie będzie moją faktyczną i wiarygodną oceną produktu lub usługi. Zastrzegam sobie prawo do napisania własnej opinii na temat danego produktu, bo stawiam zawsze na faktyczną wartość dla klienta. Będę promował tylko produkty i usługi, które są skuteczne w rozwoju biznesu.
  • Artykuł partnerski na blogu, który daje konkretną wartość użytkownikowi –  kolejny obszar do współpracygdzie będzie rozwiązywał konkretny problem jaki może mieć czytelnik bloga.

Nie ma możliwości zakupu artykułu na blogu, który nie będzie moją faktyczną i wiarygodną oceną produktu lub usługi. Zastrzegam sobie prawo do napisania własnej opinii na temat danego produktu.


4.   Wystąpienia publiczne

Z chęcią dzielę się wiedzą i doświadczeniem jako prelegent lub uczestnik panelów dyskusyjnych również na konferencjach branżowych takich jak m.in.:

Retail Challenge Poland 2020

Retail Challenge Poland 2020

  • 8. Retail Channel 360° – 2019
  • Retail Challange Poland 2020
  • Meet Magento – Katowice 2019
  • IX E Marketing & Omnichannel Strategies for Pharma & Medical 2018
  • VI Forum Retail Channels 360° 2017
  • RETAIL CHANNELS 360° FORUM 2016

Zapraszam do współpracy

Michał Pieprzak 

email: [email protected]