OFERTA WSPÓŁPRACY Z EKOMERSIAK.PL

Jeśli potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu, zwiększeniu sprzedaży lub poukładaniu Twojego sklepu internetowego skontaktuj się ze mną i sprawdź w czym mogę Ci pomóc?


Dlaczego warto ze mną współpracować?

Jestem konsultantem i doradcą e-commerce, który specjalizuje się we wspieraniu firm w rozwoju biznesu B2C i B2B.

Projekty, które realizowałem i wdrażałem od zera dla moich klientów generują obecnie kilkadziesiąt mln złotych rocznie sprzedaży, a jeden z projektów stworzony pod nową marką dla mojego klienta generuje po 2 latach w pojedynkę ponad kilkanaście mln zł rocznie.

Podstawowym zadaniem bazując na zdobytym doświadczeniu i wiedzy jest wsparcie Twojego biznesu. Celem jest wesprzeć Twoją firmę na każdym etapie rozwoju wynikających z dynamicznych zmian jakie mają miejsce w zakresie transformacji cyfrowej w Polsce i na świecie.


Współpracowałem z:

 


Zaufani partnerzy

Bardzo dużą wartością współpracy ze mną są sprawdzeni partnerzy czyli wyselekcjonowane agencje i firmy do których mam pełne zaufanie oparte o lata współpracy jak i wyniki moich klientówDodatkowo to co jest niezwykle ważne to partnerskie podejście do klienta zarówno z mojej strony, ale również agencji, gdzie zawsze wspólnym celem jest wsparcie i doprowadzenie klienta do celów jakie zostały na starcie określone.

Firmy z którymi współpracuję kompleksowo wspierają moich klientów działając we wszystkich obszarach e-commerce od: Performance Marketing (pełne wsparcie marketingowe w modelu efektywnościowym), agencje wdrażające e-sklepy, agencje UX, firmy logistyczne, integratory systemów IT, a także konkretne narzędzia zwiększające sprzedaż w sklepach internetowych.

W czasie swojej pracy zawodowej przerobiłem dziesiątki jak nie setki różnych agencji i firm, które niejednokrotnie obiecywały złote góry, gdzie tak naprawdę dobrych i wartościowych było zaledwie kilka z nich, dlatego współpracując ze mną masz pewność, że dokonasz wyboru popartego sprawdzonymi i przetestowanymi w boju partnerami.


Kim jestem?

Jestem konsultantem e-commerce wspierającym polskie firmy. Wdrażałem, doradzałem i zarządzałem sklepami internetowymi kilku znanych polskich marek (liderów w swoich branżach takich jak bielizna, drogerie, apteki) rozwijając te projekty od zera do kilkudziesięciu mln zł sprzedaży rocznie.

Atlantic – jedna z najbardziej znanych marek bielizny w Polsce (ponad 50 sklepów w okresie, gdy pracowałem)

Drogerie Natura – jedna z największych sieci drogeryjnych w Polsce (ponad 270 sklepów na terenie całej Polski)

Dr Max – jedna z dwóch największych sieci aptecznych w Polsce (ponad 550 aptek stacjonarnych w Polsce) i jedna z największych sieci aptecznych w Europie (ponad 2000 aptek internetowych w całej Europie).


W jakich obszarach mogę Ci pomóc?

Pomagam firmom B2C i B2B w rozwoju sklepów internetowych i e-commerce:

  • Czyli określenia strategii i modelu biznesowego – jak wyróżnić się na rynku, jak zbudować przewagę konkurencyjną, model click&collect
  • Przygotowania i wdrożenia procesów dla sklepu internetowego – rekrutacja zespołu, wybór i wdrożenie platformy e-commerce, logistyka, integracje,
  • Bieżącego zarządzania e-sklepem – strategia, logistyka, zarządzanie ludźmi, obsługa klienta, marketing i sprzedaż
  • Po jego dalszy rozwój – zwiększanie przychodów, liczby klientów i ich satysfakcji

Finalnym efektem współpracy ma być zadowolenie i satysfakcja klienta końcowego, który kupuje w e-sklepie, bo to na końcu jest najważniejsze z mojej perspektywy! W końcu klient zadowolony to klient powracający, a o to właśnie chodzi w e-commerce 🙂 Jeśli szukasz wyłącznie zysków nie dbając o swojego klienta to z góry będę dziękował za taką współpracę.


1.   Doradztwo i konsulting e-commerce

  • Wsparcie i pomoc w wejściu na rynek e-commerce lub aktualnym rozwoju – strategia, rekrutacja, wdrożenie e-sklepu, obsługa,  rozwój, marketing i sprzedaż (SEO, SEM, Social Media).
  • Optymalizacja e-sklepu pod kątem zwiększenia sprzedaży – UX, CX , analiza efektywności sprzedaży i marketing, rekomendacja rozwiązań zwiększających sprzedaż
  • Wsparcie i pomoc w układaniu procesów w projekcie e-commerce od A do Z – optymalizacja procesów i całego biznesu
  • Zarządzanie sklepem internetowym – bieżące wsparcie w rozwoju Twojego sklepu internetowego w oparciu o wybrany model współpracy, gdzie będę pełnił funkcję Twojego e-commerce managera w ustalonym zakresie czasu (wybrane pakiet godzin od 20 do 80 h).
  • Pakiet konsultacji – jeśli nie wiesz jak zabrać się za uruchomienie sklepu internetowego? Masz problem ze strategią, ofertą produktową, logistyką, sprzedażą i marketingiem czy polityką cenową, po prostu masz obawy, że zrobisz coś źle i potem będzie cię to wiele kosztowało zapraszam do siebie na godzinne konsultacje (online lub osobiste). Podczas konsultacji odpowiem na Twoje pytania, doradzę z zakresu e-commerce w zakresie obszarów, co do których masz sam wątpliwości i potrzebujesz je rozwiać.

2.   Szkolenia i warsztaty e-commerce dla firm

Szkolenie i warsztaty e-commerce dla marki 3M

Szkolenie i warsztaty e-commerce dla marki 3M

Prowadzone przeze mnie szkolenia i warsztaty to zajęcia teoretyczno – praktyczne z e-commerce oparte o praktyczne doświadczenia i przykłady (case study), których celem jest rozwój wiedzy i kompetencji pracownika. Szkolenia i warsztaty oparte są najpierw o część teoretyczną w których wyjaśniamy specyfikę rynku e-commerce (perspektywy i dynamikę), a także konkretne pojęcia, następnie pracujemy na konkretnych przykładach z życia wziętych, gdzie rozwiązujemy faktyczne i realne problemy jakie mają firmy z branży e-commerce. Oferta ta jest dedykowana do producentów czy zespołów sprzedażowych, które współpracują ze sklepami internetowymi, ale także dla sklepów internetowych, które potrzebują wsparcia w rozwoju biznesu.

Dostępne szkolenia i warsztaty

Dla producentów – celem szkolenia i warsztatów jest przekazanie praktycznej wiedzy mającej na celu poprawę działań sprzedażowo-marketingowych jakie producenci i marki prowadzą we współpracy z innymi e-sklepami. Będę się przede wszystkim dzielił swoimi doświadczeniami z perspektywy szefa e-commerce co faktycznie działa pod kątem sprzedaży i marketingu, a z czym warto dać sobie spokój. Efektem szkolenia ma być zdobycie przez uczestników praktycznej wiedzy, którą od razu będzie można wykorzystać w praktyce.

Warsztaty dla agencji E-commerce Software House - Divante

Warsztaty e-commerce dla agencji E-commerce Software House – Divante

Dla sklepów internetowych – celem szkolenia będzie podzielenie się praktycznymi sposobami na zwiększanie sprzedaży w e-sklepie, analizę efektywności prowadzonych działań marketingowych. W zależności od wiedzy i zaawansowania zespołu program będzie odpowiednio dostosowany do uczestników także o część teoretyczną wprowadzającą do poszczególnych zagadnień.

Szkolenia i warsztaty z produktywności – dedykowane dla e-commerce, firm i agencji –  jest to szkolenie, które uważam za jedno z najważniejszych w mojej ofercie, które koncentruje się na efektywności osobistej. Celem szkolenia jest stworzenie systemu planowania i zarządzania sobą w czasie, które będę przekładały się na znaczne zwiększenie efektywności własnej, a co za tym idzie całego zespołu.

Dla agencji i firm współpracujących ze sklepami internetowymi – na co warto zwrócić uwagę w rozmowach z e-sklepami z perspektywy szefa e-commerce.

Szkolenia otwarte – szkolenia otwarte dla osób, które zaczynają lub zaczęły swoją przygodę z e-commerce, ale nie widzą nadal jak się do tego zabrać czyli “Jak założyć, uruchomić i rozwinąć własny sklep internetowy”.

Na życzenie wysyłam referencje od firm.


3.   Blog Ekomersiak.pl

Poza doradztwem dla firm z chęcią dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem prowadząc popularnego bloga o e-commerce Ekomersiak.pl. Zapraszam do współpracy firmy i agencje, które są zainteresowane promocją swoich produktów w oparciu o rzetelną i wiarygodną ocenę waszego produktu lub usługi.

Statystyki

Blog Ekomersiak.pl odwiedza każdego miesiąca kilka tysięcy osób szukających wiedzy na temat sklepów internetowych. Z pewnością nie są to rekordy, gdzie mogę konkurować z Onetem czy WP 🙂 Ale zdecydowanie blog dociera do bardzo konkretnej i wartościowej grupy odbiorców czyli twoich potencjalnych klientów, gdzie liczba odwiedzin systematycznie rośnie.

Oferta współpracy

  • Artykuł partnerski na blogu – wpis na blogu opisujący produkt lub usługę. Dodam, że nie ma możliwości zakupu artykułu na blogu, który nie będzie moją faktyczną i wiarygodną oceną produktu lub usługi. Zastrzegam sobie prawo do napisania własnej opinii na temat danego produktu, bo stawiam zawsze na faktyczną wartość dla klienta. Będę promował tylko produkty i usługi, które są skuteczne w rozwoju biznesu.
  • Artykuł partnerski na blogu, który daje konkretną wartość użytkownikowi –  kolejny obszar do współpracygdzie będzie rozwiązywał konkretny problem jaki może mieć czytelnik bloga.

Nie ma możliwości zakupu artykułu na blogu, który nie będzie moją faktyczną i wiarygodną oceną produktu lub usługi. Zastrzegam sobie prawo do napisania własnej opinii na temat danego produktu.


4.   Wystąpienia publiczne

Z chęcią dzielę się wiedzą i doświadczeniem jako prelegent lub uczestnik panelów dyskusyjnych również na konferencjach branżowych takich jak m.in.:

Retail Challenge Poland 2020

Retail Challenge Poland 2020

  • 8. Retail Channel 360° – 2019
  • Retail Challange Poland 2020
  • Meet Magento – Katowice 2019
  • IX E Marketing & Omnichannel Strategies for Pharma & Medical 2018
  • VI Forum Retail Channels 360° 2017
  • RETAIL CHANNELS 360° FORUM 2016

Zapraszam do współpracy

Michał Pieprzak 

tel. +48 508-100-834

email: [email protected]