Cześć jestem Michał (Ekomersiak), praktyk e-commerce z 17-letnim doświadczeniem, który pracuje na co dzień ze sklepami internetowymi jako konsultant i doradca e-commerce, a gdy tylko dysponuje dodatkowym czasem, o co jest trudno to prowadzę szkolenia e-commerce dla sklepów internetowych, agencji marketingowych lub producentów. Wcześniej przez lata pracowałem jako manager i dyrektor e-commerce w różnych sieciach retailowych (Drogerie Natura, Dr.Max, Atlantic).

Średni wzrost miesięcznej sprzedaży w sklepach internetowych moich klientów po przejściu na swoje 3 lata temu jako konsultant e-commerce wynosi 167%, a dotychczasowy łączny wzrost sprzedaży klientów to 180 mln zł, co daje im w przychodach 360 mln zł.

Szkolenie i warsztaty e-commerce dla marki 3M
Warsztaty e-commerce dla marki 3M

Piszę o tym po to, aby pokazać, że nie zajmuje się teorią, ale wyłącznie praktyką przekładającą się na budowanie strategii e-commerce, rozwoju sprzedaży i zwiększaniu rentowności w sklepach internetowych, bo to jest moja codzienna praca i specjalizacja.

Szkolenia e-commerce dla firm

Patrzę na e-commerce zawsze całościowo, a nie przez pryzmat samej sprzedaży, bo zmiennych decydujących o sukcesie w e-commerce jest bardzo wiele.

Celem prowadzenia sklepu internetowego i rozwoju firm w branży e-commerce jest na końcu zwiększanie rentowności całego biznesu i na tym się skupiam we współpracy z moimi klientami.

Prowadzone przeze mnie szkolenia i warsztaty to zajęcia praktyczne z e-commerce oparte o doświadczenia i konkretne przykłady (case study), których celem jest rozwój wiedzy i kompetencji pracownika.

Szkolenia i warsztaty e-commerce oparte są najpierw o część teoretyczną, w których wyjaśniam specyfikę rynku e-commerce (perspektywy i dynamikę), a także konkretne pojęcia, następnie pracujemy na konkretnych przykładach z życia wziętych, gdzie rozwiązujemy faktyczne i realne problemy, jakie mają firmy z branży e-commerce.

Średnia ocena szkoleń przez uczestników – 9,2/10.

Oferta ta jest dedykowana do producentów czy zespołów sprzedażowych, które współpracują ze sklepami internetowymi, ale także dla sklepów internetowych, które potrzebują wsparcia w rozwoju biznesu, jak również agencji e-commerce, które potrzebują wiedzieć jak pracuje i czym się kieruje w podejmowaniu decyzji właściciel sklepu internetowego lub e-commerce manager.

REFERENCJE OD KLIENTÓW (jeśli chcesz pobrać wystarczy kliknąć w logo)

Orba - referencje ze szkolenia "E-commerce w Praktyce"

Dostępne szkolenia e-commerce

Szkolenia e-commerce dla agencji performance marketingowych i software house, czyli firm współpracujących na co dzień ze sklepami internetowymi

Warsztaty dla agencji E-commerce Software House - Divante

 

Szkolenie e-commerce dla agencji – Divante

Szkolenie koncentruje się na tym na co warto zwrócić uwagę, w rozmowach ze sklepami internetowymi z perspektywy szefa e-commerce. Jest to instrukcja obsługi e-commerce managera. Jest to szkolenie i warsztat, gdzie opisuję jak wygląda praca z perspektywy szefa e-commerce, pod kątem zrozumienia potrzeb e-commerce managera lub konsultanta.

Tego rodzaju warsztaty robiłem między innymi dla firmy Divante, gdzie zostały ocenione przez uczestników na 4,74 w skali od 1 do 5, gdzie 73% uczestników dało za niego najwyższą ocenę. Podobne szkolenia realizowałem także dla takich firm jak Blue Media, Delante, Orba.

 

Szkolenia e-commerce dla producentów

Celem szkolenia i warsztatów e-commerce dla producentów jest przekazanie praktycznej wiedzy mającej na celu poprawę działań sprzedażowo-marketingowych, jakie producenci i marki prowadzą we współpracy z innymi e-sklepami.

Będę się przede wszystkim dzielił swoimi doświadczeniami z perspektywy szefa e-commerce, a także doradcy i konsultanta co faktycznie działa pod kątem sprzedaży i marketingu w sklepach internetowych, a z czym warto dać sobie spokój. Efektem szkolenia ma być zdobycie przez uczestników praktycznej wiedzy, którą od razu będzie można wykorzystać i zastosować w praktyce.

Szkolenia e-commerce dla sklepów internetowych – właścicieli, specjalistów i menadżerów e-commerce

Celem szkolenia e-commerce dla sklepów internetowych będzie podzielenie się moim podejściem do tworzenia i rozwoju strategii e-commerce, praktycznymi sposobami na zwiększanie sprzedaży i jej optymalizację w sklepie internetowym, analizę efektywności prowadzonych działań marketingowych we współpracy z agencjami, czy sposobami na poprawę rentowności biznesu. W zależności od wiedzy i zaawansowania zespołu program będzie odpowiednio dopasowany do uczestników szkolenia i warsztatów.

Szkolenie dla Delante
Szkolenie i warsztaty dla agencji performance marketingowej – Delante

Szkolenia otwarte

Szkolenia otwarte dla osób, które zaczynają lub zaczęły swoją przygodę z e-commerce, ale nie widzą nadal jak się do tego zabrać, czyli “Jak założyć, uruchomić i rozwinąć własny sklep internetowy”.


Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem e-commerce, które podniesie i rozwinie świadomość, a także poprawi znacząco poziom wiedzy o e-commerce dla twojego zespołu z wykorzystaniem praktycznej wiedzy (17 lat doświadczenia w rozwoju sklepów internetowych), a nie osoby teoretyka, których jest absolutna większość, to zdecydowanie trafiłeś pod bardzo dobry adres 🙂

Zapraszam do kontaktu i współpracy

Michał Pieprzak

email: [email protected]