WSPÓŁPRACA

Jeśli borykasz się z problemami w rozwoju twojego sklepu internetowego, a szczególnie potrzebujesz wsparcia w zwiększeniu sprzedaży, analizie i optymalizacji twojego sklepu to dobrze trafiłeś! Jeśli oprócz tego zależy Ci na poukładaniu biznesowym i strategicznym Twojego sklepu internetowego tak, aby twój klient wiedział dlaczego warto kupić właśnie u Ciebie to skontaktuj się ze mną i sprawdź jak mogę Ci pomóc 🙂

Średni wzrost miesięcznej sprzedaży moich klientów wynosi 167%

Jako doradca i konsultant e-commerce pomogłem do tej pory moim klientom zwiększyć sprzedaż w ich sklepach internetowych średnio o 167%. Są to faktyczne liczby, a nie PR. Dotyczy to wszystkich moich klientów, którzy ze mną współpracują minimum 6 miesięcy i wdrożyli rekomendowane zmiany.


Łączna suma wzrostu sprzedaży moich klientów od momentu rozpoczęcia współpracy to 180 mln zł, co daje im łącznie 360 mln zł przychodu.


Oczywiście są też spektakularne wzrosty klientów, gdzie już po 5 godzinach konsultacji klienci mają kilkusetprocentowe wzrosty sprzedaży w perspektywie kolejnych 2-3 miesięcy, natomiast przeważnie potrzebny jest dłuższy czas na wdrożenie konkretnych zmian, które przyniosą zamierzone efekty.

To jest proces rozwoju sklepu internetowego i zmian krok po kroku, który ma przynieść konkretne efekty dla twojego sklepu internetowego na poziomie budowania świadomości marki, rozwoju sprzedaży i zwiększania rentowności.


Dotychczasowe efekty współpracy z klientami

✅ Średni wzrost miesięcznej sprzedaży w sklepach internetowych klientów wynosi 167%

✅ Łączny wzrost sprzedaży klientów – 180 mln zł. Co daje w przychodach 360 mln zł

✅ Stworzenie od zera nowej marki i sklepu internetowego dla klienta, który po 30 miesiącach współpracy generuje ponad 35 mln zł rocznie sprzedaży


Kim jestem?

Góral urodzony w Zakopanem. Od 6 lat mieszkam we Wrocławiu, a wcześniej przez wiele lat w Warszawie. Prywatnie jestem szczęśliwym tatą dwóch zwariowanych córeczek Oliwki i Mai, 3-letniego synka Aleksa no i oczywiście przykładnym partnerem – przynajmniej tak brzmi oficjalna wersja! 🙂

Przez lata pracowałem jako szef działów e-commerce w dużych sieciach retailowych, gdzie byłem odpowiedzialny za rozwój sklepów internetowych. Między innymi w takich firmach jak:

  • Atlantic – jedna z najbardziej znanych marek bielizny w Polsce (ponad 80 sklepów w okresie, gdy pracowałem)
  • Drogerie Natura – jedna z największych sieci drogeryjnych w Polsce (ponad 270 sklepów na terenie całej Polski)
  • Dr Max – jedna z dwóch największych sieci aptecznych  w Polsce (ponad 550 aptek stacjonarnych). Największa sieć apteczna w Europie Środkowo-Wschodniej mająca ponad 2000 aptek.

Po latach pracy w korporacjach od początku 2020 roku przeszedłem na swoje jako konsultant i doradca e-commerce, aby móc zacząć realnie pomagać klientom, gdzie odkryłem jak wiele sprawia mi to frajdy, a szczególne widząc jak realnie mogę im pomagać w rozwoju.


Pomagam rozwijać sprzedaż i zwiększać rentowność w sklepach internetowych

Jestem konsultantem i doradcą e-commerce, który specjalizuje się w całościowym rozwoju sklepów internetowych dla rynków B2C i B2B koncentrując się na wszystkich aspektach, których długofalowym celem jest budowanie i rozwój świadomości marki, zdefiniowanie przewag konkurencyjnych, zwiększanie sprzedaży, a co za tym idzie poprawie rentowności sklepu internetowego.

Pamiętaj o tym, że po to prowadzisz i rozwijasz sklep internetowy, aby generował dla Ciebie realne zyski!

Niestety absolutna większość agencji, a także freelancerów (zdecydowanie ponad 90%) z obszaru marketingu internetowego w Polsce koncentruje się jedynie na zwiększaniu sprzedaży, zapominając o tym, czy kampanie, narzędzia, które realizują dla klientów są rentowne, czy nie?

W skrócie nie analizują tego, czy to się spina finansowo właścicielom e-sklepów, czy nie. Z doświadczenia z klientami obserwuje jak często ten aspekt jest bardzo mocno pomijany, gdzie widzę w praktyce jak nieefektywne działania są prowadzone.

Jako doradca e-commerce koncentruje się na systematycznej poprawie kluczowych wskaźników e-commerce takich jak:

  • konwersja e-commerce
  • wzrost ilości transakcji
  • zwiększanie wartości koszyka zakupowego
  • zwiększanie marży brutto
  • zwiększanie wartości klienta w czasie (LTV)

Podstawowym moim celem bazując na zdobytym doświadczeniu i wiedzy jest wsparcie Twojego biznesu od A do Z, gdzie krok po kroku poprzez całościowe podejście dochodzimy do zamierzonych celów i efektów.


Jak osiągam wyniki z klientami?

  • Budowanie marki i jej świadomości  podstawowy element, który odróżnia skuteczne sklepy internetowe w perspektywie długofalowej. Jeśli chcesz odróżnić się od konkurencji to od tego element zacznij!
  • Określanie strategii i modelu biznesowego – jak wyróżnić się na rynku, jak zbudować przewagę konkurencyjną, jakie nowe kanały sprzedaży warto wdrożyć?
  • Przygotowania i wdrożenia procesów dla sklepu internetowego – rekrutacja zespołu, rekomendacja optymalnej platformy e-commerce, wybór najlepszej agencji dla danej technologii, wsparcie we wdrożeniu platformy e-commerce, logistyka, integracje
  • Bieżącego zarządzania e-sklepem – strategia, logistyka, zarządzanie ludźmi, obsługa klienta, marketing i sprzedaż
  • Rozwoju sprzedaży i marketingu – zwiększanie sprzedaży, poprawa wskaźników e-commerce (wartość koszyka, konwersja, marża), analiza i poprawa efektywności działań marketingowych
  • Skuteczne narzędzia e-commerce – rekomendacja sprawdzonych narzędzi pomagających w zwiększaniu sprzedaży i analizy klienta.
  • Optymalizacja i poprawa rentowności – analiza obecnej sytuacji i optymalizacja rentowności, a co za tym idzie zwiększanie efektywności biznesowej.
  • Kontrola, analiza i bieżące zarządzanie budżetem e-commerce – element bardzo często zaniedbywany przez właścicieli sklepów internetowych, a który przekłada się bezpośrednio na poprawę rentowności.
  • Negocjacje znacznie lepszych warunków finansowych z twoimi partnerami – płatności online, kurierzy, narzędzia sprzedażowe itp.

Przykładowe case study klientów

Niestety większością case study nie mogę się dzielić z racji zawartych umów NDA, natomiast poniżej kilka przykładów sklepów internetowych, gdzie klienci mają bardzo fajne efekty i pozwolili mi się nimi podzielić.


W jakich obszarach mogę Ci pomóc?

Pomagam firmom B2C i B2B w rozwoju sklepów internetowych i e-commerce

  • Czyli określenia strategii i modelu biznesowego – jak wyróżnić się na rynku, jak zbudować przewagę konkurencyjną.
  • Przygotowania i wdrożenia procesów dla sklepu internetowego – rekrutacja zespołu, wybór i wdrożenie platformy e-commerce, logistyka, integracje,
  • Bieżącego zarządzania e-sklepem – strategia, logistyka, zarządzanie ludźmi, obsługa klienta, marketing i sprzedaż
  • Po jego dalszy rozwój – zwiększanie przychodów, liczby klientów i ich satysfakcji

Finalnym efektem współpracy ma być zadowolenie i satysfakcja klienta końcowego, który kupuje w e-sklepie, bo to na końcu jest najważniejsze z mojej perspektywy! W końcu klient zadowolony to klient powracający, a o to właśnie chodzi w e-commerce 🙂.

Jeśli szukasz wyłącznie zysków nie dbając o swojego klienta to z góry będę dziękował za taką współpracę.



Współpracowałem z:

Grohe


Zaufani partnerzy

Bardzo dużą wartością współpracy ze mną są sprawdzeni partnerzy, czyli wyselekcjonowane agencje i firmy, do których mam pełne zaufanie oparte o lata współpracy, jak i dotychczasowe wyniki moich klientów

Dodatkowo to, co jest niezwykle ważne to partnerskie podejście do klienta zarówno z mojej strony, ale również agencji, gdzie zawsze wspólnym celem jest wsparcie i doprowadzenie klienta do celów, jakie zostały na starcie określone.

Firmy z którymi współpracuję kompleksowo wspierają moich klientów działając we wszystkich obszarach e-commerce od: Performance Marketing (pełne wsparcie marketingowe w modelu efektywnościowym), agencje wdrażające e-sklepy, agencje UX, firmy logistyczne, integratory systemów IT, a także konkretne narzędzia zwiększające sprzedaż w sklepach internetowych.

W czasie swojej pracy zawodowej przerobiłem dziesiątki jak nie setki różnych agencji i firm, które niejednokrotnie obiecywały złote góry, gdzie tak naprawdę dobrych i wartościowych było zaledwie kilka z nich, dlatego współpracując ze mną masz pewność, że dokonasz wyboru popartego sprawdzonymi i przetestowanymi w boju partnerami.

Jeśli potrzebujesz sprawdzonej agencji lub freelancera napisz do mnie, pomogę i polecę Ci moich partnerów 🙂


Kim jestem?

Jestem konsultantem e-commerce wspierającym polskie firmy. Wdrażałem, doradzałem i zarządzałem sklepami internetowymi kilku znanych polskich marek (liderów w swoich branżach takich jak bielizna, drogerie, apteki) rozwijając te projekty od zera do kilkuset mln zł sprzedaży rocznie.

Atlantic – jedna z najbardziej znanych marek bielizny w Polsce (ponad 50 sklepów w okresie, gdy pracowałem)

Drogerie Natura – jedna z największych sieci drogeryjnych w Polsce (ponad 270 sklepów na terenie całej Polski)

Dr Max – jedna z dwóch największych sieci aptecznych w Polsce (ponad 550 aptek stacjonarnych w Polsce) i jedna z największych sieci aptecznych w Europie (ponad 2000 aptek internetowych w całej Europie).


1.   Konsultacje i doradztwo e-commerce

W ramach konsultacji i doradztwa ustalamy wspólnie zakres współpracy, który będzie realizowany.

Może być to dowolny obszar związany z rozwojem twojego e-commerce:

  • tworzenie strategii marketingowej
  • optymalizacja sklepu internetowego pod kątem zwiększania sprzedaży
  • poprawa rentowności biznesu
  • rekomendacja rozwiązań i narzędzi zwiększających sprzedaż
  • rekomendacja skutecznych agencji i freelancerów z obszaru performance marketingu, z którymi na stałe współpracuję
  • analiza efektywności prowadzonych działań marketingowo-sprzedażowych
  • Analiza efektywności działań performance marketingowych np. freelancera lub agencji: SEO, SEM
  • wsparcie we wdrożeniu optymalnej platformy e-commerce dla B2C lub B2B
  • rekomendacja optymalnej i dopasowanej do potrzeb platformy e-commerce
  • rekomendacja sprawdzonych agencji wdrażających sklepy internetowe w różnych technologiach
  • układanie procesów biznesowych, itd.
  • optymalizacja i analiza efektywności, rentowności biznesu
  • wsparcie w rekrutacji specjalistów i menadżerów e-commerce

Jest to mikst wszystkich elementów biznesowych związanych z e-commerce, które zostały wymienione powyżej, ale nie tylko mające na celu wdrożyć skuteczny e-sklep, zwiększyć sprzedaż, poprawić procesy biznesowe lub ich optymalizację w sklepie internetowym.

Usługi, jakie świadczę dla moich klientów z zakresu doradztwa i konsultingu e-commerce

Konsultacje e-commerce

Jeśli nie wiesz jak zabrać się za uruchomienie sklepu internetowego? Lub już go prowadzisz, ale masz problem ze strategią, ofertą produktową, logistyką, sprzedażą i marketingiem czy polityką cenową, po prostu masz obawy, że robisz coś źle i potem będzie cię to wiele kosztowało, zapraszam do siebie na konsultacje online. Podczas konsultacji odpowiem na Twoje pytania, doradzę z zakresu e-commerce w zakresie obszarów, co do których masz sam wątpliwości i potrzebujesz je rozwiać. Dostępne są pakiety godzin, jak również pojedyncze konsultacje.

Audyt sklepu internetowego

Efektem audytu jest wskazanie konkretnych rekomendacji, które pozwolą na:

  • zwiększenie sprzedaży
  • budowanie zaufania do marki
  • Optymalizacja e-sklepu pod kątem zwiększenia sprzedaży – UX, CX
  • analiza efektywności sprzedaży i marketing
  • pomysły na wyróżnienie się i powiązaną z tym komunikację
  • rekomendacja rozwiązań zwiększających sprzedaż

Więcej szczegółów, co zawiera taki audyt: https://ekomersiak.pl/audyt-sklepu-internetowego-czyli-o-tym-jak-poprawic-sprzedaz


2.   Szkolenia e-commerce dla firm

Szkolenie i warsztaty e-commerce dla marki 3M
Szkolenie i warsztaty e-commerce dla marki 3M

Prowadzone przeze mnie szkolenia i warsztaty to zajęcia praktyczne z e-commerce oparte o doświadczenia i przykłady (case study), których celem jest rozwój wiedzy i kompetencji pracownika. Szkolenia i warsztaty oparte są najpierw o część teoretyczną, w których wyjaśniamy specyfikę rynku e-commerce (perspektywy i dynamikę), a także konkretne pojęcia, następnie pracujemy na konkretnych przykładach z życia wziętych, gdzie rozwiązujemy faktyczne i realne problemy, jakie mają firmy z branży e-commerce.

Średnia ocena szkoleń przez uczestników – 9,2/10.

Oferta ta jest dedykowana do producentów czy zespołów sprzedażowych, które współpracują ze sklepami internetowymi, ale także dla sklepów internetowych, które potrzebują wsparcia w rozwoju biznesu, jak również agencji e-commerce, które potrzebują wiedzieć jak pracuje i czym się kieruje w podejmowaniu decyzji właściciel sklepu internetowego lub e-commerce manager.

REFERENCJE OD KLIENTÓW (jeśli chcesz pobrać wystarczy kliknąć w logo)

Orba - referencje ze szkolenia "E-commerce w Praktyce"

 

Dostępne szkolenia i warsztaty

Dla agencji i firm współpracujących ze sklepami internetowymi – szkolenie koncentruje się na tym, na co warto zwrócić uwagę, w rozmowach ze sklepami internetowymi z perspektywy szefa e-commerce. Jest to instrukcja obsługi e-commerce managera. Jest to szkolenie i warsztat, gdzie opisuję jak wygląda praca z perspektywy szefa e-commerce, pod kątem zrozumienia potrzeb e-commerce managera lub konsultanta. Tego rodzaju warsztaty robiłem między innymi dla firmy Divante, gdzie zostały ocenione przez ich zespół na 4,74 w skali od 1 do 5, gdzie 73% uczestników dało za niego najwyższą ocenę. Analogiczne szkolenie realizowałem także dla takich firm jak np. Blue Media, Lingaro (Orba).

Warsztaty dla agencji E-commerce Software House - Divante
Warsztaty e-commerce dla agencji E-commerce Software House – Divante

Dla producentów – celem szkolenia i warsztatów jest przekazanie praktycznej wiedzy mającej na celu poprawę działań sprzedażowo-marketingowych, jakie producenci i marki prowadzą we współpracy z innymi e-sklepami. Będę się przede wszystkim dzielił swoimi doświadczeniami z perspektywy szefa e-commerce, co faktycznie działa pod kątem sprzedaży i marketingu, a z czym warto dać sobie spokój. Efektem szkolenia ma być zdobycie przez uczestników praktycznej wiedzy, którą od razu będzie można wykorzystać w praktyce.

Dla sklepów internetowych – celem szkolenia będzie podzielenie się praktycznymi sposobami na zwiększanie sprzedaży w e-sklepie, analizę efektywności prowadzonych działań marketingowych. W zależności od wiedzy i zaawansowania zespołu program będzie odpowiednio dostosowany do uczestników także o część teoretyczną wprowadzającą do poszczególnych zagadnień.

Szkolenia otwarte – szkolenia otwarte dla osób, które zaczynają lub zaczęły swoją przygodę z e-commerce, ale nie widzą nadal jak się do tego zabrać czyli “Jak założyć, uruchomić i rozwinąć własny sklep internetowy”.

Na życzenie wysyłam referencje.


3.   Blog Ekomersiak.pl

Poza doradztwem dla firm z chęcią dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem prowadząc popularnego bloga o e-commerce Ekomersiak.pl. Zapraszam do współpracy firmy i agencje, które są zainteresowane promocją swoich produktów w oparciu o rzetelną i wiarygodną ocenę waszego produktu lub usługi.

Statystyki

Blog Ekomersiak.pl odwiedza kilkadziesiąt tysięcy osób rocznie szukających wiedzy na temat sklepów internetowych. Z pewnością nie są to rekordy, gdzie mogę konkurować z Onetem czy WP 🙂, ale zdecydowanie blog dociera do bardzo konkretnej i wartościowej grupy odbiorców, czyli twoich potencjalnych klientów, gdzie liczba odwiedzin systematycznie rośnie.

Oferta współpracy

  • Artykuł partnerski na blogu – wpis na blogu opisujący produkt lub usługę. Dodam, że nie ma możliwości zakupu artykułu na blogu, który nie będzie moją faktyczną i wiarygodną oceną produktu lub usługi. Zastrzegam sobie prawo do napisania własnej opinii na temat danego produktu, bo stawiam zawsze na faktyczną wartość dla mojego czytelnika. Będę promował tylko produkty i usługi, które są skuteczne w rozwoju e-biznesu i sam je przetestowałem w praktyce.
  • Artykuł partnerski na blogu, który daje konkretną wartość użytkownikowi –  kolejny obszar do współpracygdzie będzie rozwiązywał konkretny problem, jaki może mieć czytelnik bloga.

Nie ma możliwości zakupu artykułu na blogu, który nie będzie moją faktyczną i wiarygodną oceną produktu lub usługi. Zastrzegam sobie prawo do napisania własnej opinii na temat danego produktu lub usługi.


4.   Wystąpienia publiczne

Z chęcią dzielę się wiedzą i doświadczeniem jako prelegent lub uczestnik panelów dyskusyjnych również na konferencjach branżowych takich jak m.in.:

Retail Challenge Poland 2020
Retail Challenge Poland 2020
  • I Love Commerce – 2020
  • 8. Retail Channel 360° – 2019
  • Retail Challange Poland 2020
  • Meet Magento – Katowice 2019
  • IX E Marketing & Omnichannel Strategies for Pharma & Medical 2018
  • VI Forum Retail Channels 360° 2017
  • RETAIL CHANNELS 360° FORUM 2016

Zapraszam do współpracy 🙂

Michał Pieprzak 

email: [email protected]