Cześć! Nazywam się Michał Pieprzak i jestem ekomersiakiem 🙂

 

Współpraca

Jeśli potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu, zwiększeniu sprzedaży lub poukładaniu Twojego sklepu internetowego skontaktuj się ze mną i sprawdź w czym mogę Ci pomóc?

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą przejdź  TUTAJ i poznaj w jakich obszarach mogę Ci pomóc.


O czym piszę na blogu?

Na blogu dzielę się swoją wiedzą praktyczną, pasją i doświadczeniem, związanym z tworzeniem, zarządzaniem i rozwijaniem sklepów internetowych. Pokazuję konkretne sposoby i praktyki, które pomogą Wam zmienić siebie, a także wasze e-biznesy. Będę się dzielił moimi sposobami na zwiększanie produktywności własnej i budowaniu zespołu, który pozwoli wam odnieść sukces.

Blog o e-commerce powstał po to, aby inspirować, edukować i wspierać ludzi takich jak Ty we wczesnych, a także późniejszych etapach rozwoju sklepu internetowego.  Piszę o e-commerce czyli szeroko pojętym handlu internetowym. Poprzez dostarczanie wartościowych porad, materiałów i narzędzi pomogę Ci w zbudowaniu, uruchomieniu i rozwinięciu twojego sklepu internetowego.

 


Dlaczego to robię?

W Polsce każdego roku powstaje 6-8 tysięcy sklepów internetowych z których 80% upada w ciągu 2-3 lat. Biorąc pod uwagę, że w Polsce w sposób ciągły działa 23 tysiące sklepów internetowych. To odsetek upadających jest niezwykle wysoki! Główną przyczyną upadku tych startupów e-commercowych jest brak doświadczenia małych i średnich firm w zakresie znajomości e-commerce.

Wspieranie i pomoc innym daje mi mnóstwo frajdy, ale nie tylko po to przecież zakładałem tego bloga.  Piszę i dzielę się z tobą po to, żeby zmienić Wasz sposób myślenia i patrzenia na e-biznes i dać wam realną wartość, która będzie się przekładała na realne korzyści dla ciebie i twojego klienta. Najważniejszą lekcją jaką chcę, abyś stąd wyciągnął to “rusz się” i zacznij w końcu działać!


Kim jestem?

Góral urodzony w Zakopanem 😀 . Od trzech lat mieszkam we Wrocławiu, a wcześniej przez wiele lat w Warszawie. Prywatnie jestem szczęśliwym tatą dwóch zwariowanych córeczek, kilku miesięcznego synka no i oczywiście przykładnym partnerem – przynajmniej tak brzmi oficjalna wersja! 🙂

Poza doradztwem i zarządzaniem projektami e-commerce prowadzę także szkolenia i warsztaty dla firm co zaczynam odkrywać daje mi mnóstwo frajdy! Nie ukrywam, że bardzo lubię dzielić się wiedzą i mam z tego duży FUN, który podobno przekłada się na praktyczną korzyść dla uczestników.  Poza tym publikuję artykuły w prasie branżowej między innymi w magazynie “E-commerce w Praktyce” jak również występuje jako prelegent lub uczestnik panelów dyskusyjnych na konferencjach branżowych.

Na blogu dzielę się tym jak możesz stworzyć i rozwinąć świetnie prosperujący sklep internetowy, który będzie dla ciebie zarabiał, a przy tym stanowił wartość dla klienta. Jeśli szukasz inspiracji i sprawdzonych pomysłów na uruchomienie i rozwój własnego sklepu internetowego to jestem przekonany, że jest to blog dla Ciebie!

Czym się zajmuję?

W codziennej pracy jestem konsultantem e-commerce wspierającym polskie firmy – wdrażałem i zarządzałem sklepami internetowymi kilku znanych polskich marek (liderów w swoich branżach takich jak bielizna, drogerie, apteki):

  • Atlantic – jedna z najbardziej znanych marek bielizny w Polsce (ponad 50 sklepów w okresie, gdy pracowałem)
  • Drogerie Natura – jedna z największych sieci drogeryjnych w Polsce (ponad 270 sklepów na terenie całej Polski)
  • Dr Max – jedna z dwóch największych sieci aptecznych  w Polsce (ponad 550 aptek stacjonarnych).

Pomagam firmom w rozwoju sklepów internetowych od A do Z:

  • Czyli określenia strategii i modelu biznesowego –  jak wyróżnić się na rynku, jak zbudować przewagę konkurencyjną, model click&collect
  • przygotowania i wdrożenia procesów dla sklepu internetowego – rekrutacja, wybór i wdrożenie platformy e-commerce, logistyka, integracje,
  • Bieżącego zarządzania e-sklepem – strategia, logistyka, zarządzanie ludźmi, obsługa klienta, marketing i sprzedaż
  • Po jego dalszy rozwój – zwiększanie przychodów, liczby klientów i ich satysfakcji

Finalnym efektem współpracy ma być zadowolenie i satysfakcja klienta końcowego, który kupuje w e-sklepie, bo to na końcu jest najważniejsze z mojej perspektywy! W końcu klient zadowolony to klient powracający, a o to właśnie chodzi w e-commerce 🙂


W czym mogę ci pomóc?

Specjalizuje się w kompleksowym doradztwie e-commerce. Pracując na co dzień w e-commerce obserwuję jak wiele błędów popełniają sklepy internetowe działające w różnych branżach i kategoriach zarówno dotyczy to małych, średnich firm, ale także dużych marek. Moim zadaniem bazując na doświadczeniu i wiedzy praktycznej jest pomóc te obszary zoptymalizować i poprawić tak, aby biznes rozwijał się zgodnie z jego potencjałem i możliwościami.

  1. Doradztwo i konsulting e-commerce 

    • Pomagam firmom wejść na rynek e-commerce – strategia, rekrutacja, wdrożenie, obsługa,  rozwój, marketing i sprzedaż.
    • Pomagam firmom poukładać już istniejący projekt e-commerce od A do Z – optymalizacja procesów i całego biznesu
    • Pakiet konsultacji  – jeśli nie wiesz jak zabrać się za uruchomienie sklepu internetowego? Masz problem ze strategią, ofertą produktową, logistyką, sprzedażą i marketingiem czy polityką cenową, po prostu masz obawy, że zrobisz coś źle i potem będzie cię to wiele kosztowało zapraszam do siebie na godzinne konsultacje (online lub osobiste). Podczas konsultacji odpowiem na Twoje pytania, doradzę z zakresu e-commerce w zakresie obszarów, co do których masz wątpliwości.
  2. Szkolenia i warsztaty e-commerce dla firm

    • Szkolenia – zajęcia teoretyczne oparte o praktyczne doświadczenia i case study, których celem jest rozwój wiedzy i kompetencji pracownika pod kątem wiedzy teoretycznej i praktycznej z e-commerce
    • Warsztaty – zajęcia praktyczne z e-commerce oparte najpierw o część teoretyczną w których pracujemy na konkretnych przykładach z życia wziętych, gdzie rozwiązujemy faktyczne i realne problemy jakie mają firmy z branży e-commerce. Oferta dedykowana dla firm prowadzących sklepy internetowe, ale także dla agencji, producentów czy zespołów sprzedażowych które współpracują ze sklepami internetowymi.
  3. Wystąpienia publiczne

    • Jak już wcześniej pisałem z chęcią dzielę się wiedzą i doświadczeniem, dlatego miedzy innymi właśnie powstał ten blog 🙂  Podobnie jest z wystąpieniami publicznymi w których z przyjemnością podzielę się moim doświadczeniem, wiedzą i spojrzeniem na e-commerce.

 

Więcej informacji o mnie znajdziesz tutaj: Linkedin i Facebook.