Zapisz się i odbierz bezpłatną listę aż 150 krytycznych punktów kontrolnych
To jest lista kroków, których nie możesz pominąć rozwijając sklep internetowy. Chyba, że chcesz zostawić tysiące lub setki tysięcy złotych u swojej konkurencji lub agencji marketingowej, która cię obsługuje.
Statystyki są tragiczne. W Polsce każdego roku powstaje 8-10 tysięcy sklepów internetowych, z których aż 80% upada w ciągu pierwszych 2-3 lat.
Główną przyczyną ich porażki jest brak doświadczenia małych i średnich firm w zakresie budowania e-commerce.
I wcale im się nie dziwię…
Zauważyłem, że wiele osób udzielających porad na temat rozwijania i zwiększania sprzedaży w sklepach internetowych… nigdy wcześniej nie zarządzało własnymi sklepami e-commerce.
A jeśli już je rozwijali, to zazwyczaj do niewielkiej skali. Ze świecą szukać tam realnych efektów i wyników, jakie osiągają z klientami.
Nie mówiąc o tym, że te materiały koncentrują się wyłącznie na jednym (góra dwóch) spośród kilkudziesięciu elementów, jakie wpływają na rozwój sklepu, budowanie marki, a kończąc na jego rentowności.
Pamiętaj, że ZAWSZE punktem wyjścia jest dobrze przemyślana strategia Twojego sklepu internetowego. To właśnie ona w perspektywie czasu pozwoli Ci zbudować przewagę konkurencyjną na rynku.
I ostatecznie zaprowadzi Cię tam, gdzie chciałbyś być ze swoim sklepem internetowym. Jeśli mi pozwolisz, pomogę Ci taką zbudować…
Prowadzę jednego z najpopularniejszych blogów o e-commerce w Polsce – Ekomersiak.pl. I mam obsesję na punkcie tego, co NAPRAWDĘ działa, a co jest zwykłym opowiadaniem bajek.
Przez lata pracowałem jako szef działów e-commerce w dużych sieciach retailowych, gdzie byłem odpowiedzialny za rozwój sklepów internetowych. Między innymi w takich firmach jak Atlantic, Drogerie Natura, czy Dr. Max.
Teraz, już “na swoim” pomagam klientom rozwijać wszystkie obszary i aspekty e-commerce. Od strategii, przez UX i finanse, aż po logistykę, czy analizę efektywności działań w sklepie internetowym.
W ciągu 3 roku (od momentu pracy na własny rachunek), pomogłem zwiększyć sprzedaż w sklepach internetowych moich klientów o 180 mln zł, co dało im łącznie 360 mln zł sprzedaży.
A średni wzrost sprzedaży w sklepie, z którym współpracuję jako konsultant i doradca przez minimum 6-12 miesięcy – wynosi średnio 147%.
Zdobyłem już kilka tysięcy godzin doświadczeń w doradzaniu klientom i testowaniu najróżniejszych rozwiązań. Dzięki temu mogę niemal od razu powiedzieć, co zadziała w e-commerce, a co nie.
A więc i Ty możesz zaoszczędzić bardzo dużo czasu i pieniędzy, korzystając z mojej wiedzy – zamiast tracić nerwy na nieskuteczne działania.